Navelpiercing

I tisdags åkte jag och min syster in till trollhättan för att skaffa varsin navelpiercing. Det är ju riktigt snyggt! Jag trodde det skulle göra mycket ondare men det kändes ju.
Anyway jag kom precis hem ifrån skolan, så nu är jag riktigt hungrig. Vi hade origentering sista lektionen, det var ganska kul och det ska vi ha imorgon också. Hoppas det inte regnar! Aja, nu ska jag äta. puss puss

Bild på piercingen


Där jag redigerar mina bilder ibland kommer stängas ner idag så, farväl picnik :(

Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

Gjorde det ont ?

Ska snart ta, beställa tid i morgon...men kommer iallafall bli snyggt ! :D

2012-05-07 @ 17:00:05
URL: http://tarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0