Ups..

Hej! Det var ett tagsedan! Att jag inte bloggar det beror på att min bärbara dator har gått sönder så nu har jag fått sitta i källaren och bloggat, hur kul är det? Och jag tycker min blogg ser så tråkig ut! Fattar inte hur man ändrar header och design osv. Men jag ska försöka hålla ut. Vänta tills julafton är. För då ska jag önska mig en bärbar dator!
Anyway Kom hem från skolan nyss, så snart ska jag ta något att äta. I tisdags hade vi no prov och jag tror det gick bra. Imorgon ska vi ha matte prov och det suger jag på, hehe. Iallafall våran grannkatt har fått 5 st jätte söta långhåriga kattungar. Och en ska vi köpa. Ni ska få se på bilder. Nackdelen är att vi ska avliva våran katt vi har nu. Det suger, jag kommer bli så jävla ledsen. Nu ska jag inte skriva mera. Ni får ha det gött. PUSS

Kommentarer
Postat av: Fourpictures - photography

Fin blogg!



Bloglovin byte? I så fall, skriv vilket nummer du blev så följer vi dig också! :)

2012-06-21 @ 14:54:21
URL: http://fourpictures.blogg.se/
Postat av: Clara - TopElite

Ha en super bra dag, och kika gärna in på min blogg när du har tid!

2012-07-11 @ 16:07:43
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0